11:22:42 - 06 مرداد 1403

دانشکده بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ارومیه
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/11/11 - 09:32
  • - تعداد بازدید: 250
  • - تعداد بازدیدکننده: 244
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم رونمایی از دستگاه اهدایی مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی (دستگاه سنجش پرتوها) در دانشکده بهداشت ارومیه

مراسم رونمایی از دستگاه اهدایی مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی (دستگاه سنجش پرتوها)، روز چهارشنبه مورخ 1402/11/11 با حضور مسئولین و مدیران گروه های آموزشی دانشکده بهداشت و اعضای محترم هیات مدیره مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی، در سالن کنفرانس دانشکده بهداشت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، جناب آقای دکتر خلخالی (رئیس دانشکده بهداشت) ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت، مطالبی در خصوص اهمیت مشارکت خیرین در موضوعات مرتبط با سلامت از جمله آموزش و تربیت نیروی انسانی حوزه سلامت، بیان کردند. ایشان در ادامه ضمن تشریح رسالت دانشکده بهدشت و ماهیت رشته های موجود در دانشکده، مروری داشتند بر راهکارهای احتمالی مشارکت خیرین در حوزه آموزش و توضیحاتی در مورد قوانین و مقررات حامی فعالیت های خیریه در حوزه بهداشت و درمان ارائه دادند.

در ادامه جلسه، جناب آقای دکتر حاج آقازاده (معاون آموزشی دانشکده بهداشت) توضیحاتی در مورد اهمیت و کاربرد دستگاه اهدایی سنجش پرتوها (دستگاه یووی لایت متر) برای حاضرین ارائه دادند. سپس، سرکار خانم دکتر ماهری (معاون پژوهشی دانشکده بهداشت) ارائه ای داشتند در مورد اهمیت آموزش سلامت جامعه در پیشگیری از بیماری ها.

در ادامه، جناب آقای دکتر رضایی (مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه) ضمن ابراز رضایت و خوشحالی از حضور در این مراسم، اهداف خیرین سلامت را هم راستا با اهداف دانشگاه و وزارت بهداشت در زمینه ارتقای سلامتی و در نهایت پیشرفت کشور برشمردند. سپس، اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت ضمن بیان دیدگاه های خود پیرامون مشارکت خیرین در امور آموزشی، راهکارهایی را به منظور نمادسازی و جلب مشارکت بیشتر خیرین در امور آموزشی بیان کردند. در پایان این جلسه نیز مراسم رونمایی از دستگاه اهدایی سنجش پرتوها (دستگاه یووی لایت متر) برگزار شد.

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 2115
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب